הרמטכ"ל ביו"ש: "מלחמה רב-זירתית"

קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל ביו"ש: "מלחמה רב-זירתית"

הרמטכ"ל סייר אתמול ביו"ש, קיים הערכת הכוחות לחודש הרמדאן ואמר לחיילים: "אנחנו במלחמה רב-זירתית. היו השבוע כבר כמה ניסיונות פיגוע במקומות שונים, והאתגר שלכם זה להצליח לשמר כל החודש הזה, וגם אחריו – כי זה לא נגמר ברמדאן, אך בחודש הזה אנחנו יותר דרוכים".

צילום: דובר צהל
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המתיחות ביהודה ושומרון בצל חודש הרמדאן: הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי קיים אתמול סיור במרחב בנימין. הלוי פגש את כוחות צה"ל ומשמר הגבול הפרוסים בגזרה ואמר להם: "היו השבוע כבר כמה ניסיונות פיגוע במקומות שונים והאתגר שלכם זה להצליח לשמר כל החודש הזה, גם אחריו כי זה לא נגמר ברמדאן, אבל אנחנו יותר דרוכים בחודש הזה. באמת להיות מאוד עירניים, מאוד קפדנים, עם אבטחה מאוד טובה. תראו, אנחנו במלחמה רב זירתית – לבנון, סוריה, איו״ש ועזה וגם דברים יותר רחוקים. כל אחד, כל חייל, צה״ל, מג״ב, אנחנו עובדים ביחד, יש לו אחריות על כל הזירות, כי כל אירוע שקורה באחת הזירות הוא באמת משפיע ויכול לייצר הדבקה גם באזורים אחרים״.

הבוקר מחבל פתח באש לעבר היישוב היהודי בחברון ונוטרל על ידי כוחות הביטחון. בחסדי שמיים לא היו נפגעים, וכוחות צה"ל סורקים אחר מחבלים נוספים בקרבת המקום. בתיעוד מהאירוע, נראה המחבל אוחז בקלצ'ניקוב, ובחסות הקברים יורה לעבר היישוב היהודי, תוך כדי שהוא נורה ונפצע בעצמו.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר שיבח את הלוחמים שמנעו פיגוע גדול בהרבה וקרא לראש הממשלה להפסיק לקבל את מדיניותו הביטחונית של השר גלנט: "שוב הוכח כי חופש החיים בישראל קודם לחופש התנועה של תושבי הרשות. אני קורא לראש הממשלה להפסיק לקבל את מדיניותו הביטחונית של השר גלנט ולאמץ במלואה את המדיניות שלי להציב כמה שיותר מחסומים והגבלות על תושבי הרשות, מי שקם בבוקר וכל מה שחושב זה איך לרצוח כמה שיותר יהודים לא צריך לקבל חופש תנועה ולאפשר לו לממש את זממו".



0 תגובות